Зміни нададуть можливість впровадити повною мірою ІТ-технології, удосконалити порядок доставки (вручення) поштових відправлень, розширити можливості для користувачів в отриманні послуг в найбільш зручний та швидкий спосіб.
Це своєю чергою позитивно вплине на ринкове середовище, забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян і держави.
Відтепер адресат реєстрованого поштового відправлення, поштового переказу інформується про надходження адресованого йому поштового відправлення, поштового переказу через смс-повідомлення, повідомлення, що підтримується засобами Інтернету, або повідомлення у паперовому вигляді за встановленим оператором поштового зв’язку зразком.
Реєстровані поштові відправлення, поштові перекази без зазначення відправника та його поштової адреси, а також внутрішні поштові відправлення із зазначенням адреси відправника за межами України для пересилання не приймаються.
Відправник, який бажає одержати повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату грошей за поштовим переказом через смс-повідомлення, повинен зазначити на лицьовому боці поштового відправлення (супровідному бланку) номер мобільного телефону, на який необхідно надіслати таке повідомлення.
Рекомендовані поштові відправлення, у тому числі рекомендовані листи з позначкою “Судова повістка”, рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень, поштових переказів, адресовані фізичним особам, під час доставки за зазначеною адресою або під час видачі у приміщенні об’єкта поштового зв’язку вручаються адресату, а у разі його відсутності — будь-кому з повнолітніх членів сім’ї, який проживає разом з ним.
У разі коли адресат протягом трьох робочих днів після інформування його за телефоном (через Інтернет) або вкладення до абонентської поштової скриньки повідомлення про надходження реєстрованого поштового відправлення, поштового переказу не з’явився за одержанням такого відправлення, поштового переказу, він інформується повторно шляхом вкладення до абонентської поштової скриньки повідомлення з відміткою “Повторне” або інформується за телефоном шляхом надіслання смс-повідомлення (через Інтернет).
Повторні повідомлення про надходження реєстрованих поштових відправлень, поштових переказів, адресованих до запитання та на абонементну скриньку, вкладаються відповідно до картотеки “До запитання” та до абонементної скриньки адресата.
Реєстроване поштове відправлення безоплатно зберігається в приміщенні об’єкта поштового зв’язку протягом п’яти робочих днів об’єкта поштового зв’язку після надходження відправлення. За кожен наступний день зберігання реєстрованого поштового відправлення з одержувача стягується плата за зберігання такого відправлення відповідно до тарифів, установлених оператором поштового зв’язку.
При цьому день надходження реєстрованого поштового відправлення до об’єкта поштового зв’язку та день вручення не враховуються