Урядом урегульовано питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього.
Електронний реєстр листків непрацездатності формуватиметься як електронна база даних із використанням інформаційної інфраструктури Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що оперуватиме масивами інформації із реєстру застрахованих осіб та наповнюватиметься даними із електронної системи охорони здоров’я eHealth про підтверджені лікарями факти тимчасової непрацездатності осіб через програмне забезпечення медичних інформаційних систем, установлених в закладах охорони здоров’я.
Наявні в Реєстрі дані автоматично передаватимуться інформаційно-телекомунікаційним системам Фонду соціального страхування України, який відповідно до законодавства проводить перевірку обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
Для забезпечення спрощення отримання інформації про листки непрацездатності передбачено можливість безпосереднього доступу до реєстру застрахованих осіб і страхувальників через електронні кабінети на веб-порталі Пенсійного фонду України.
Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем його даних.
Пенсійному фонду України, Міністерству охорони здоров’я, Національній службі здоров’я за участю Фонду соціального страхування вказано забезпечити інформаційну взаємодію власних інформаційно-телекомунікаційних систем в обсязі, необхідному для виконання завдань, визначених цією постановою, з Електронним реєстром листків непрацездатності до 1 вересня 2019 року.
Відомості щодо повноважень уповноваженої особи, яка зареєструвала медичний висновок, та особи, яка засвідчила тимчасову непрацездатність, містяться в електронній системі охорони здоров’я та надаються відповідно до законодавства про електронну систему охорони здоров’я.
Доступ до інформації з Реєстру, зазначеної в цьому пункті, є вільним, не потребує авторизації чи ідентифікації користувача на порталі послуг.